A felhasználói élmény fokozásának érdekében szeretnénk megkérni, hogy engedélyezd a cookie-k használatát, illetve engedd meg nekünk, hogy saját felhasználásra statisztikát készítsünk a felhasználói szokásaidról. További információk
A keresett kulcsszó: #utazás

Egy hét Bulgáriában - fényképes beszámoló

Olcsó tengerparti utazásra vágytunk, így Albánia, Bulgária és Montenegró volt terítéken. Albániába útlevél kell, azt most nem akartunk csináltatni, Montenegróban meg két éve voltunk, így maradt Bulgária.
2018.07.13.

Utazás Koppenhágába és Malmöbe

Egy hosszú és fárasztó tanulmányi időszak után úgy gondoltam rám fér egy utazás egyedül. Így történt, hogy egy hétvégés látogatást tettem Koppenhágában és Malmöben. Nem bántam meg!
2017.06.07.

Interrail Európa Túra - Kalambaka, Athén - 18. rész

Elérkeztünk Interrail Európa Túra sorozatunk befejező részéhez: Corfu szigetéről Kalambaka felé vesszük az irányt, ahol felfedezzük a Meteorák csodálatos világát. Elköltünk egy fantasztikus igazi, tradicionális görög ebédet, majd irány Athén! Tartsatok velünk, olvassátok el a cikket és/vagy nézzétek meg a videót!
2016.11.15.

Interrail Európa Túra - Pompeii, Bari és irány Corfu!

Folytatjuk kalandos utazásunkat Olaszországban: Nápolyt elhagyva Pompeiit nézzük meg, átcaplatunk Barin és irány Corfu szigete! Rövid videó a cikkben!
2016.03.27.

Interrail Európa Túra – Cascata delle Marmore, a Bűntény, Nápoly - 15. rész

Nagy szerencsével bejutunk olasz csizma kellős közepén található Marmore vízeséshez, óriási eső kap el minket, Zsófi meglop egy kedves sofőrt és túléljük Nápolyt éjszaka - kalandjaink a túrasorozat 15. részében! Hangulatos-esős-stoppolós videó a cikkben!
2015.10.10.

Interrail Európa Túra – Cinque Terre, Pisa, Firenze, Róma- 14. rész

Irány Olaszország! Bár a vasutas sztrájk megnehezíti utazásunkat, eljutunk Cinque Terre vidékére autóstoppal, majd Pisa, Firenze és Róma következik. Újabb vadkempinges kalandok és persze az elmaradhatatlan olasz habitus kíséri túránkat a csizma északi részén!
2015.09.07.

McKinley Vega 2 – az ingyen bérelhető sátor

Szlovéniába és Horvátországba mentünk kempingezni, ketten akartunk egy sátorban aludni, de itthon vagy csak egyrétegű, vagy kicsit szűkös sátor volt. Ennek apropóján úgy döntöttem, hogy születésnapom alkalmából lehet egy új sátram. Nézegettem én mindenfélét, majd döntöttem, rosszul, de aztán nem bántam meg.
2015.08.29.

Interrail Európa Túra – Francia Riviéra, Marseille, Nizza, Monte Carlo - 13. rész

Spanyolországot elhagyva beutazzuk a francia riviéra mesés tájait: Arles, Marseille, Nizza, Monte Carlo, majd kalandos átjutás következik Olaszországba, a vasutas sztrájk kellős közepén! Tartsatok velünk a sorozat 13. részében, amiben kiderül, hogy egy mexikói lány milyen rútul elbánt velünk! Videó a cikkben!
2015.08.24.

Nagy siker a kínai szappantartó, mely Androidot futtat

A világ első androidos PC-jeként hirdetik, kicsi, kompakt és kínai. Ez a Remix Mini, mely hol másutt, mint a manapság nagy népszerűségnek örvendő Kickstarteren indult projektből nőtte ki magát, olyannyira, hogy a kezdeti 50.000 dolláros cél több, mint 25-szörösét gyűjtötték már össze!
2015.08.17.

Phorce, az eszes szatyor

A mindennap fontos tárgyak szállítása nekem mindig is gondot okozott, hiszen minden táska valamilyen kompromisszumot követelt meg tőlem. Túl kicsi, túl nagy, nem nyújt elég biztonságot a gépemnek stb. És akkor még ott volt minden utazás alkalmával az a problémám, vajon hol találok működő konnektort az eszközeimnek? Borzalom! Most az efféle bajokra megoldás kínálkozhat, ami nem is lehetne más manapság, mint egy újabb okos kütyü!
2015.07.16.
Kövess minket Facebookon!
Iratkozz fel a csatornánkra!
Keresés
Neked ajánlott

Patakban találtunk rá egy Safari 911-re!
Az internetet böngészve megláttuk ezt a Porsche 911-et, ami nem egy átlagos darab az amúgy...

Interrail Európa Túra - 2014 – Indulás, irány Párizs! – 3. rész
Felszálltunk az első vonatra, túléltük az első éjszakát egy parkban, megérkeztünk Párizsba. Felfedeztük magunknak a...

Ken Block Oroszországban - hány GoPro van a videóban?
Ken Block a DC Shoes alapítója, amerikai autós és motoros versenyző oroszországi küldetése. Hó, sípálya,...