A felhasználói élmény fokozásának érdekében szeretnénk megkérni, hogy engedélyezd a cookie-k használatát, illetve engedd meg nekünk, hogy saját felhasználásra statisztikát készítsünk a felhasználói szokásaidról. További információk
A keresett kulcsszó: #túrázás

Interrail Európa Túra - Corfu - 17. rész

Közeledünk a túrasorozat végéhez, de előtte felfedezzük az álomszigetet: Korfut! Elképesztően gyönyörű helyek, tengerpartok, strandok, sziklák és a kristálytiszta tenger egy aprócska vízzel körülölelt szárazföldön! Tartsatok velünk és olvassátok el, hogy miként jártuk be a szigetet egy bérelt robogóval! A cikkhez természetesen tartozik egy rövid videó is, amit életem legjobbjának tartok. Most érdemes lájkolni, feliratkozni jobb oldalt!
2016.04.02.

Interrail Európa Túra – Cascata delle Marmore, a Bűntény, Nápoly - 15. rész

Nagy szerencsével bejutunk olasz csizma kellős közepén található Marmore vízeséshez, óriási eső kap el minket, Zsófi meglop egy kedves sofőrt és túléljük Nápolyt éjszaka - kalandjaink a túrasorozat 15. részében! Hangulatos-esős-stoppolós videó a cikkben!
2015.10.10.

Interrail Európa Túra – Francia Riviéra, Marseille, Nizza, Monte Carlo - 13. rész

Spanyolországot elhagyva beutazzuk a francia riviéra mesés tájait: Arles, Marseille, Nizza, Monte Carlo, majd kalandos átjutás következik Olaszországba, a vasutas sztrájk kellős közepén! Tartsatok velünk a sorozat 13. részében, amiben kiderül, hogy egy mexikói lány milyen rútul elbánt velünk! Videó a cikkben!
2015.08.24.

Interrail Európa Túra – Lisszabon - 10. rész

Végtelenül kimerülten megérkezünk Portugália fővárosába, Lisszabonba, végigcaplatjuk a várost, könnyű drogokkal kínálnak bennünket a főtéren és átállunk egy másik időzónára. Ha érdekelnek kalandjaink olvasd el a cikket és/vagy nézd meg a rövid videót!
2015.07.07.

Interrail Európa Túra –Barcelona, Madrid - 9. rész

Sorozatunk következő részében nem megyünk be a Sagrada Familia elképesztő templomába, de kívülről megcsodáljuk, fürdünk a viharos szélben a Földközi-tenger partján, 2 óra alatt 600 km-t vonatozunk, bejárjuk Madrid városát és majdnem lekéssük az éjszakai vonatot Lisszabonba!
Nézd meg a videót és/vagy olvasd el a cikket, ha érdekelnek utazásaink Európában! Ha tetszett az írásom, nyomj egy lájkot a Facebook oldalunkon és iratkozz fel a Youtube csatornánkra jobb oldalt!
2015.05.22.

Interrail Európa Túra - Narbonne, Portbou, Barcelona - 8.rész

Átdöcögünk Spanyolországba, Narbonne és Portbou érintésével. Megcsodáljuk Barcelona látványosságait, éjjel szállást keresünk, "összetűzésbe" kerülünk a spanyol rendőrséggel Interrail Európa Túra sorozatunk következő, nyolcadik részében. Ha érdekelnek kalandozásaik olvasd végig a cikket és/vagy nézd meg a rövid VIDEÓT! Ha tetszett nyomj egy lájkot és iratkozz fel a Youtube csatornánkra jobb oldalt!
2015.05.12.

Interrail Európa Túra - Bordeaux - 7.rész

Újabb hét, újabb VIDEÓS cikk a tripandtech.com-on! Ezen a héten Bourdeaux-ba látogatunk el, megcsodáljuk a város legfőbb látványosságait, majd folytatva utunkat Barcelona felé Toulouse-ban éjszakázunk - INGYEN hotelszobában! Ha érdekelnek kalandjaink lájkold a cikket és a honlapot Facebookon és iratkozz fel a Youtube csatornánkra!
2015.04.26.

Interrail Európa Túra - 2014 – Loire-völgy, Chambord kastélya – 5. rész

Túrasorozatunk ötödik részében stoppal eljutunk a chambordi kastélyhoz, megnézzük a lélegzetelállító kastélyt, találok szelfibotot és délebbre vesszük az irányt. Az eső nem tágít, így nekünk kell a napsütéses óceánpartra vonatoznunk!
2015.04.02.

Interrail Európa Túra - 2014 – Párizs, utazás, Loire-völgye, Blois, Vadkemping – 4. rész

Interrailes utazásunk negyedik részében kivégezzük Párizs látványosságait, megpróbálják ellopni a kamerámat, majd a Loire-völgye felé vesszük az irányt. Hosszú vonatút után megérkezünk Blois-ba, megnézzük a város gyönyörű kastélyát, és éjszakára díjmentes szállást keresünk – mindezt zuhogó esőben.
2015.03.25.
Kövess minket Facebookon!
Iratkozz fel a csatornánkra!
Keresés
Neked ajánlott

Candy Crush ingyen extra lépések és pontok
Bizonyára sokan játszottatok már Cand Crush-sal és így tudjátok, hogy milyen bosszantó tud lenni egy-két...

Jön a Moto G és a Moto X 2015
Hamarosan (várhatóan idén nyáron) megjelenik a Moto G és a Moto X új változata Andoid...

Nagy siker a kínai szappantartó, mely Androidot futtat
A világ első androidos PC-jeként hirdetik, kicsi, kompakt és kínai. Ez a Remix Mini, mely...