A felhasználói élmény fokozásának érdekében szeretnénk megkérni, hogy engedélyezd a cookie-k használatát, illetve engedd meg nekünk, hogy saját felhasználásra statisztikát készítsünk a felhasználói szokásaidról. További információk

Utazás Koppenhágába és Malmöbe

Troll Péter - 2017.06.07.

Egy hosszú és fárasztó tanulmányi időszak után úgy gondoltam rám fér egy utazás egyedül. Így történt, hogy egy hétvégés látogatást tettem Koppenhágában és Malmöben. Nem bántam meg!

Januárban szakdolgozat írás és védés után másra sem vágytam, mint egy kis világjárásra és aktív pihenésre.

Szerencsére ráakadtam a Wizz Air remek ajánlatára indulás előtt 3 nappal.

Célbavettem hát Koppenhágát, nem terveztem meg előre az utamat, de tudtam, hogy célom meglátogatni valamelyik szomszédos várost. Az utolsó pillanatban foglaltam egy kis szobát az Airbnb-n. Hátizsákomba bepakoltam az időjárás szerinti legszükségesebb holmikat és elindultam.

Mivel késő estére érkeztem meg szállásomra csak másnap indultam el felfedezni Koppenhága látványosságait, a Nyhavn csatornát, a Tivoli parkot, a Dán nemzeti múzeum épületét valamint a Koppenhágai Operaházat. Délutánra elértem Christianiahoz, ami Koppenhága önjelölt autonóm városrésze. A sajátos törvényekkel szabályzott területet manapság főleg művészek lakják.

Mielőtt másnap átvonatoztam volna Malmöbe, kipróbáltam a helyi közbringát. Kár hogy nem szálltam hamarabb kerékpárra, a város sokkal jobban járható két keréken, mint bármilyen más közlekedési módon.

Koppenhágai napomat befejezve, az Oresund-hídon átvonatoztam a Dánia és Svédország közti tengerszoroson Malmöbe.

A remek hangulatú óvárosban a régi házakkal szegélyezett Lilla torg után elsétáltam a Malmöhus-höz a ma múzeumként működő malmöi kastélyhoz. A kastély melletti szépen gondozott parkban egy jó állapotban megmaradt szélmalmot is találtam. A város partja mentén sétálva lenyűgöztek az ott található világítótornyok és a hűvös tengerpart látványa.

Utazásomat Koppenhágába visszatérve a turisták által annyira kedvelt kis hablány szoborral zártam. Kipihenten és feltöltődve indultam haza.

#kerékpár #hátizsákos utazás #bicikli #gopro #

Kövess minket Facebookon!
Iratkozz fel a csatornánkra!
Keresés
Neked ajánlott

Interrail Európa Túra - 2014 – Loire-völgy, Chambord kastélya – 5. rész
Túrasorozatunk ötödik részében stoppal eljutunk a chambordi kastélyhoz, megnézzük a lélegzetelállító kastélyt, találok szelfibotot és...

McKinley Vega 2 – az ingyen bérelhető sátor
Szlovéniába és Horvátországba mentünk kempingezni, ketten akartunk egy sátorban aludni, de itthon vagy csak egyrétegű,...

Interrail Európa Túra – Francia Riviéra, Marseille, Nizza, Monte Carlo - 13. rész
Spanyolországot elhagyva beutazzuk a francia riviéra mesés tájait: Arles, Marseille, Nizza, Monte Carlo, majd kalandos...