A felhasználói élmény fokozásának érdekében szeretnénk megkérni, hogy engedélyezd a cookie-k használatát, illetve engedd meg nekünk, hogy saját felhasználásra statisztikát készítsünk a felhasználói szokásaidról. További információk
A keresett kulcsszó: #interrail

Interrail Európa Túra - Kalambaka, Athén - 18. rész

Elérkeztünk Interrail Európa Túra sorozatunk befejező részéhez: Corfu szigetéről Kalambaka felé vesszük az irányt, ahol felfedezzük a Meteorák csodálatos világát. Elköltünk egy fantasztikus igazi, tradicionális görög ebédet, majd irány Athén! Tartsatok velünk, olvassátok el a cikket és/vagy nézzétek meg a videót!
2016.11.15.

Interrail Európa Túra - Corfu - 17. rész

Közeledünk a túrasorozat végéhez, de előtte felfedezzük az álomszigetet: Korfut! Elképesztően gyönyörű helyek, tengerpartok, strandok, sziklák és a kristálytiszta tenger egy aprócska vízzel körülölelt szárazföldön! Tartsatok velünk és olvassátok el, hogy miként jártuk be a szigetet egy bérelt robogóval! A cikkhez természetesen tartozik egy rövid videó is, amit életem legjobbjának tartok. Most érdemes lájkolni, feliratkozni jobb oldalt!
2016.04.02.

Interrail Európa Túra - Pompeii, Bari és irány Corfu!

Folytatjuk kalandos utazásunkat Olaszországban: Nápolyt elhagyva Pompeiit nézzük meg, átcaplatunk Barin és irány Corfu szigete! Rövid videó a cikkben!
2016.03.27.

Interrail Európa Túra – Cascata delle Marmore, a Bűntény, Nápoly - 15. rész

Nagy szerencsével bejutunk olasz csizma kellős közepén található Marmore vízeséshez, óriási eső kap el minket, Zsófi meglop egy kedves sofőrt és túléljük Nápolyt éjszaka - kalandjaink a túrasorozat 15. részében! Hangulatos-esős-stoppolós videó a cikkben!
2015.10.10.

Interrail Európa Túra – Cinque Terre, Pisa, Firenze, Róma- 14. rész

Irány Olaszország! Bár a vasutas sztrájk megnehezíti utazásunkat, eljutunk Cinque Terre vidékére autóstoppal, majd Pisa, Firenze és Róma következik. Újabb vadkempinges kalandok és persze az elmaradhatatlan olasz habitus kíséri túránkat a csizma északi részén!
2015.09.07.

Interrail Európa Túra – Francia Riviéra, Marseille, Nizza, Monte Carlo - 13. rész

Spanyolországot elhagyva beutazzuk a francia riviéra mesés tájait: Arles, Marseille, Nizza, Monte Carlo, majd kalandos átjutás következik Olaszországba, a vasutas sztrájk kellős közepén! Tartsatok velünk a sorozat 13. részében, amiben kiderül, hogy egy mexikói lány milyen rútul elbánt velünk! Videó a cikkben!
2015.08.24.

Interrail Európa Túra – Africa, Marokkó, Tanger - 12. rész

A sorozat 12. részében Bobadilla poros városkáján keresztül megérkezünk Algecirasba, a Giblaltári-szoroshoz. Átkompolunk Afrikába és felfedezzük Marokkó legészakibb nagyvárosát, Tangert. Megismerkedünk pár amerikaival és megtapasztaljuk, hogy milyen is a Ramadán.
2015.08.02.

Interrail Európa Túra – Faro, Portimao, Olhao, Albufeira - 11. rész

Sorozatunk következő részében Portugália déli partjain barangolunk, bejárjuk a gyönyörű "Rejtett partok" tájait, újfent elázunk, kempingezünk. Faro, Portimao, Olhao, Albufeira, sziklamászás és a jéghideg Atlanti-óceán, majd irány vissza Spanyolországba! Tartalmas videó a cikkben!
2015.07.13.

Interrail Európa Túra – Lisszabon - 10. rész

Végtelenül kimerülten megérkezünk Portugália fővárosába, Lisszabonba, végigcaplatjuk a várost, könnyű drogokkal kínálnak bennünket a főtéren és átállunk egy másik időzónára. Ha érdekelnek kalandjaink olvasd el a cikket és/vagy nézd meg a rövid videót!
2015.07.07.

Interrail Európa Túra –Barcelona, Madrid - 9. rész

Sorozatunk következő részében nem megyünk be a Sagrada Familia elképesztő templomába, de kívülről megcsodáljuk, fürdünk a viharos szélben a Földközi-tenger partján, 2 óra alatt 600 km-t vonatozunk, bejárjuk Madrid városát és majdnem lekéssük az éjszakai vonatot Lisszabonba!
Nézd meg a videót és/vagy olvasd el a cikket, ha érdekelnek utazásaink Európában! Ha tetszett az írásom, nyomj egy lájkot a Facebook oldalunkon és iratkozz fel a Youtube csatornánkra jobb oldalt!
2015.05.22.
Kövess minket Facebookon!
Iratkozz fel a csatornánkra!
Keresés
Neked ajánlott

Fillérautó projekt - túl az első ezer kilométeren
Ebben a cikkben olvashattok majd arról, hogy mit tudni az autó előéletéről, milyen vezetni, mihez...

VW Golf GTE - egy sportos hibrid
Úgy látszik mostanság divatosak a rossz fiús/lányos autóhirdetések. A Honda Civic type R reklámfilme után...

A Huawei Watch Magyarországon is kapható lesz
A márciusban bejelentett és igen nagy hangot kapó okosóra mostanra készült el, már az európai...